کد خبر: ۶۴۲۲۰
 

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه تلف شدن بچهماهیها در ساحل انزلی فعلا مشخص نیست، گفت: محیط زیست، شیلات و دامپزشکی باید پاسخ بدهند و اگر هم دستگاهی مسئولیت داشته و کم‌کاری کرده باید به قانون و مردم پاسخگو باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «اسماعیل میرغضنفری» در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از ماسک در اصناف باید مورد توجه جدی باشد و صاحبان واحدهای تجاری علاوه بر اینکه خودشان این امر را مورد توجه داشته باشند، باید به مشتریانی که ماسک ندارند تذکر دهند.

وی تصریح کرد: مجموعه بهداشت و درمان نیز موضوع را با جدیت دنبال کند و در صورت عدم رعایت، موضوع را به عنوان تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی دانسته و پیگیری و برخورد لازم را انجام دهد، زیرا باید بین کسی که استفاده از ماسک را رعایت می‌کند و افرادی که سادهانگارانه از کنار این موضوع رد میشوند فرق وجود داشته باشد.

وی با اشاره به گزارش تلف شدن بچهماهیها که در شهرستان مشاهده شده بود، گفت: وقتی موضوعی در فضای مجازی مطرح می‌شود دیگر محرمانه نیست. وقتی مردم مشکلی را مطرح میکنند باید بدانند که مسئولان دغدغه آنها را شنیده و پیگیری می‌کنند.

میرغضنفری با تاکید بر اینکه باید واقعیت‌ها و عملکرد مسئولین به مردم منتقل شود، خاطرنشان کرد: تلف شدن این بچهماهیها فعلا مشخص نیست. محیط زیست، شیلات و دامپزشکی باید پاسخ بدهند و مسئولان این ادارات پاسخهای خود را در فضای مجازی برای اطلاعرسانی به مردم به صورت شفاف بیان کنند و اگر هم دستگاهی مسئولیت داشته و کم‌کاری کرده باید به قانون و مردم پاسخگو باشد .
 
نظر شما
ادامه